aangekomen op Aruba - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Amber Nobel - WaarBenJij.nu aangekomen op Aruba - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

aangekomen op Aruba

Blijf op de hoogte en volg Amber

21 Maart 2013 | Nederland, Akkrum

Woensdag 20 maart, de dag dat melissa en ik naar Aruba vliegen!!
Afscheid van iedereen genomen en op weg naar het vliegtuig... Gelukkig geen vertraging dus mooi op tijd in de lucht!
Na 10 uur vliegen zijn we dan eindelijk aangekomen op Aruba! De lokale tijd is dan 17.30 en dat is in Nederland 22.30.
We werden ontvangen door Melissa haar ouders en nichtje. Eerst zijn we naar het beroemde visrestaurant 'De zeerover' gegaan, even wat gegeten (ik alleen een paar frietjes, want vis stond me op het moment even niet aan). Toen naar huize Geerman gereden, rondleiding gekregen door het huis en daarna koffers uit gepakt.
Nu nog even volhouden want het is nog maar 20.30 en slapen zit er nog even niet in als we een beetje in het ritme van hier willen komen. Grote kans dat we morgen vroeg (Arubaanse tijd dan) wakker zijn.

Saludos....

• 21 Maart 2013 - 09:26

C.lijs:

Hoi Amber en Melissa,
    Wens jullie een leuke stageperiode op Aruba, genietze