kort verslag over mijn eerste 3 dagen bij Amazonia - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu kort verslag over mijn eerste 3 dagen bij Amazonia - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

kort verslag over mijn eerste 3 dagen bij Amazonia

Blijf op de hoogte en volg Amber

30 Maart 2013 | Aruba, Paradera

Bon nochi...

Vandaag was de derde dag op stage bij Amazonia. Deze hele week sta ik als host samen met Alejandra Lemos. Mijn werkzaamheden zijn reserveringen aannemen, via telefoon of walk in, mensen naar hun tafel brengen, de reserveringen in de computer zetten, en glimlachen :P
En vandaag kreeg ik te horen dat ik maandag ALLEEN als host sta! Hoe vet is dat? Ben wel beetje zenuwachtig want ik wil het niet verpesten, maar ik heb morgen en zondag nog om te oefenen dus dat gaat wel goed komen.
Zodra dat achter de rug is horen jullie weer van me (tenzij er iets interessants gebeurd is in die tussentijd)

Ayo....

  • 01 April 2013 - 10:03

    Janny Van Der Weg:

    Hallo Amber.

    Een klein berichtje terug. Wat spannend, dat je nu al helemaal alleen je werk moet doen. Maar ik proef er wel uit dat je het naar je zin hebt. Het is bij jullie in elk geval een stuk warmer dan hier. We hebben zelfs een witte pasen ipv een witte kerst, maar dat zal je inmiddels ook wel weten. Heel veel succes vandaag.
    groetjes, Janny

  • 03 April 2013 - 12:42

    Jeanette:

    Hey buuf ;)!
    Klinkt allemaal super daar zeg!
    Ben benieuwd hoe je dagje alleen als Host is gegaan!
    Lekke genieten daar en succes met werken!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 7038

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 20 Juni 2013

Mijn Stage op Aruba

Landen bezocht: