In de KRANT!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu In de KRANT!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

In de KRANT!!!

Blijf op de hoogte en volg Amber

10 April 2013 | Aruba, Paradera

Bon nochi allemaal,

Ik ben bijna 3 weken op Aruba en ik sta nu al in de KRANT!! Afgelopen zondag was er iemand foto's aan het maken bij Amazonia, Robert en ik moesten ook op de foto en we hadden allebei geen idee waarvoor het eigenlijk was. En daar kwam ik vandaag achter, ik ben nog niet binnen of Victor (onze chef) komt naar me toe 'Amber, you are in the newspaper!'. Hij geeft me de krant en ja hoor daar zie ik mezelf samen met Robert op een A5 formaat foto in de krant!

Hieronder de tekst die er bij geschreven is...

'Amozonia Churrascaria is proud to introduce the people who make it happen everyday!

Palm Beach - As the curtain lifts nightly on the best food-show in town, Amazonia Churrascaria presents a most-extensive salad bar anhanced with new seasonal offerings and continuous dining.
The popular Palm Beach restaurant features a parade of gauchos, slicing more than 15 cuts of grilled beef, chicken, lamb, pork and sausage, as well as grilled pineapple. As patrons keep sampling, the gauchos bring out more meatrs on giant skewers, accompanied by a delicious aray of tasty sides, which all guarantee an unforgettable evening and exciting culinary adventure. The food show stars some very special peopole who do their utmost to make sure that guests leave happy, vowing to return, with hostes Yulissa Vrolijk among them. She meest and greets all visitors, and is pictured here with the recently promoted Harrison 'Junny' Dirks, and Dutch apprentices Amber Nobel and Robert Boogaard, who hail from ROC Friesland College in Leeuwarden, on the island for a three months internship.'

De krant heb ik natuurlijk mee genomen en die gaat als ik weer thuis ben ook zeker ingelijst worden!!

Ayo...

  • 11 April 2013 - 10:46

    Chris Lijs:

    Leuke opstekker en moet jullie een warm welkom en zeker waardering geven.
    Succes met je stage en zie jullie over 4 weken.

  • 11 April 2013 - 13:12

    Janny Van Der Weg:

    Wow, een heuse beroemdheid! Neem de krant mee als je weer thuis bent. Dit wil ik met eigen ogen zien.
    Groetjes, Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 7042

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 20 Juni 2013

Mijn Stage op Aruba

Landen bezocht: