Mijn Stage op Aruba - Reisverslagen van Amber Nobel - WaarBenJij.nu Mijn Stage op Aruba - Reisverslagen van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

Mijn Stage op Aruba

mijn stage naar Aruba, het plannen en regelen van alles is al een reis opzich! paspoort aanvragen, verklaring van goed gedrag aanvragen, stufie regelen, zorgverzekering omzetten, pinpas voor die periode activeren...
Gelukkig ga ik samen met Melissa Geerman, en heb ik echt een geweldige slaapplek, namelijk: bij haar ouders!!
Nog 2 maand wachten en dan mogen we eindelijk vertrekken!!

Can't wait!!

Recente Reisverslagen:

18 April 2013

relax dagje

15 April 2013

SUPRISE!!!

10 April 2013

In de KRANT!!!

04 April 2013

vrij en BBQen

30 Maart 2013

kort verslag over mijn eerste 3 dagen bij Amazonia
Amber

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7048

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 20 Juni 2013

Mijn Stage op Aruba

Landen bezocht: