zon, zee, zand en verbrand! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu zon, zee, zand en verbrand! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

zon, zee, zand en verbrand!

Blijf op de hoogte en volg Amber

25 Maart 2013 | Aruba, Paradera

Bon dia iedereen...
Mijn eerstse week op Aruba zit er alweer bijna op. Gelukkig hoef ik woensdag pas te beginnen met werken want op dit moment ben ik zo rood als een kreeft en het doet verrekte zeer!

Afgelopen weekend ben ik met zo'n beetje de gehele familie Geerman op het rif geweest. Dit is een soort eilandje waar ze een 'huisje' op hebben staan. Zaterdag zaten we daar met z'n twaalven en hebben we daar geslapen. Nou ja poging tot gedaan... Er waren een paar die in hangmatten hebben geslapen, 2 die op een tafel hebben geslapen en er waren nog een paar ligstoeltjes waar ik onder andere op heb gelegen. We hadden een dak boven ons hoofd maar daar was ook alles mee gezegd (voor een beeld, check de foto's).
Zondag kwam de rest van de familie. We hebben gebarbecued, gezwommen en veel lol gehad.
Zoals werd aangeraden steeds goed ingesmeerd met zonnenbrand, maar het mocht niet baten, Melissa en ik zijn alsnog verbrand en goed ook!!

Nu rustig aan doen en hopen dat woensdag het meeste rode weer weg is inclusief de pijn.

Ayo...

  • 25 Maart 2013 - 16:36

    Chris Lijs:

    Oei, dat is een goede binnenkomer en kan mij voorstellen dat het pijn doet.
    Heb gehoord dat het werk nu ook geregeld is als je even contact op neemt met Jan, wens je een leuke stageperiode.

  • 25 Maart 2013 - 20:45

    Fimmy:

    Ziet er gezellig uit daar Amber, we wensen je heel veel succes met je stage. Hoop dat je zonnebrand snel over is.
    Veel plezier verder.

    Groetjes Dirk, Fardau en Fimmy

  • 25 Maart 2013 - 21:05

    Elena:

    Hee meis! Het ziet er heel leuk uit op de foto's! Alleen erg jammer dat je nog zo erg verbrand bent! Maar dat gaat ook wel weer goed komen! :) Have fun there! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7050

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 20 Juni 2013

Mijn Stage op Aruba

Landen bezocht: