SUPRISE!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu SUPRISE!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Amber Nobel - WaarBenJij.nu

SUPRISE!!!

Blijf op de hoogte en volg Amber

15 April 2013 | Aruba, Paradera

Bon nochi...

Gister (13 april) zijn mijn ouders en zusje aangekomen op Aruba!

De dag daarvoor zegt Melissa 's avonds nog tegen mij 'Let maar op, Jelmer is ook mee!!'. Waarop ik antwoord 'Nee dat kan niet'. \

13 april, kwart over 4. Melissa is net terug van het werk, ze stond in de keuken 'Volgens mij komt het vliegtuig daar aan...' Ze stapt met een noodgang nog even onder de douche en daarna vertrekken we met de zelfgemaakte cake naar het vliegtuig.
Daar aangekomen, zien we Melissa haar vader die op gasten staat te wachten die hoogst waarschijnlijk ook uit dat vliegtuig komen.
Na ongeveer 10 minuten wachten komen mijn ouders en Nadine naar buiten, en ja hoor wie liep er verstopt achter ze aan.... JELMER!!!
Beter kon mijn dag niet worden!
Ik vond het al zo raar dat hij de hele dag niet reageerde op mijn whatsappjes, maar dit verklaarde dus waarom hij niet reageerde.

Samen met Melissa zijn we naar het appartement gereden waar mijn ouders, zusje en Jelmer verblijven. 's Ochtends had ik al wat boodschappen gedaan en in het appartment gezet.
Na even gezellig kletsen, ging Melissa er weer vandoor en ik bleef lekker bij m'n familie.

Rond half 9 gingen Jelmer en ik nog even wandelen, en we kwamen natuurlijk (totaal niet gepland :P) bij mijn stage plek uit.
Na Jelmer aan iedereen voorgesteld te hebben, komt m'n manager Jennifer naar me toe en zegt 'Are you shure you don't want more days off?' (ik had zaterdag en zondag al vrij) Dus ik antwoord 'Well, if it's possible' waarop Jennifer 'No problem, if you come tuesday to work from 3 till 6 then you have the rest of the week off!'
En zo werd mijn dag dus nog beter, Jelmer die bij me is en dan ben ik ook nog de hele week vrij!

Vandaag zijn we naar de Californian lighthouse geweest, we hebben gerelaxed bij het strand en we hebben gegeten bij m'n stage. En omdat ik daar werk mochten we eten voor de local prijs. Dat werd dus $28,00 pp ipv $45,00 pp en Nadine was voor de helft van de prijs omdat ze 12 jaar is!
Na het eten hebben we nog even slippers gekocht voor Jelmer want die had alleen z'n dichte schoenen, en ja dat kan natuurlijk niet hier op Aruba!
Nu zijn ze allemaal gaar omdat ze nog niet helemaal in het ritme van hier zitten dus iedereen gaat op bed. Morgen weer een dag...

Ayo...

  • 15 April 2013 - 07:52

    Janny:

    Een geweldige verrassing toch, dus geniet maar heel erg van jullie vakantie. En wat leuk, dat je ook vrij mag hebben. Nu kunnen jullie samen wat doen. Groetjes mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 7041

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 20 Juni 2013

Mijn Stage op Aruba

Landen bezocht: